Kalendář akcí

Turista

Petřkovická hůrka

Typ

Vrchol Petřkovická hůrka ( 607 m.n.m.) se zvedá v severozápadní části přírodního parku Podbeskydí a od východního okraje osady Petřkovice. Na stráních vrcholku se rozprostírá rozlehlý les. Z vrcholku…

Čerták

Typ

Rybník Čerťák byl vybudován na stejnojmené říčce, jižním směrem od Nového Jičína a na okraji lesa. Okolí rybníka je rekreační oblastí pro nedaleké město a vodní plocha slouží jako přírodní Koupaliště…

Žilina

Rybí

Typ

Rozcestí v obci Rybí je výchozím bodem modré turistické trasy, po které se vydáme kolem výletní hospody Puntík na rozcestí Holivák. Odtud dále můžeme pokračovat po červené značce a to do městečka…

Lichnov

Typ

Lichnov leží severozápadním směrem od města Frenštát pod Radhoštěm. Severozápadním směrem od obce se rozkládají města Štramberk a Kopřivnice. Obec se nachází v oblasti přírodního parku Podbeskydí.…

Libotín - rozcestí

Typ

Libotín je rozcestí zelené a červené turistické značky a nachází se jihozápadním směrem od města Štramberk. Rozcestník je umístěn v oblasti lesa Libotín u křižovatky lesních cest a v sedle mezi…

Holivák - rozcestí

Typ

Holivák je rozcestí červené a modré turistické trasy a nachází se na okraji lesa jihozápadním směrem od obce Rybí. Vrchol Holivák ( 483 m.n.m.) se zvedá jihovýchodním směrem od rozcestí a západním…

Skalky - hostinec

Typ

Sklaky - hostinec je rozcestí a orientační místo na červené turistické trase a nachází se nedaleko jižního okraje města Nový Jičín. Rozcestník je umístěn na stromě před restaurací Na Skalkách a…

Kojetín

Nový Jičín

Obec Kojetín je místní část Nového Jičína a leží se jihozápadním směrem od města. Kojetín se rozkládá v údolí mezi vrcholkem Svinec ( 546 m.n.m.) severním směrem od obce a vrcholkem Strážnice ( 545 m…

Starý Jičín

Typ

Starý Jičín leží jihozápadním směrem do města Nový Jičín. Kolem obce prochází silniční tah spojující Ostravu a Olomouc. Od severovýchodního okraje obce se zvedá Starojický kopec ( 496 m.n.m.), na…